събота, 28 февруари 2015 г.

Room tour

Публикувано от Marina The Elf в 6:16
или по-скоро "прашна свинска кочина tour". Трябва да спра да крада идеи за постове от Трандуил.
Тъй де, това, драги ми читатели, е пост в който на дълго и широко ще ви разкажа за моята /и на брат ми/ стая, която никога не изглежда така като на снимките, а прилича на място в което е паднала атомна бомба.
Започвам с вратата си. Най-обикновена скучна врата..
Веднага зад нея се намира шкафът ми с джиджавки и джунджурийки, лакове за нокти и парфюми.


 Тъй като никога за нищо не ми достига мястото реших да залепя някои от боклуците си на вратата:
Колекцията ми от лакове за нокти се намира в средната част.

До този тесен и пълен с "момичешки ценности" шкаф се намира гардеробът ми, в който като по чудо всички дрехи са сгънати /мерси бабо/.
След гардероба е мястото на телевизора и xbox-а на брат ми.

Над тях е пещерата, в която никой не смее да влезе, а именно кочинката състояща се от всичките ми craft материали, нахвърляни един върху друг.

/става ми някак гузно, когато хората разбират колко разхвърляно добиче съм, но... кот такоа/
Сега ми кажете, стига ли ви само един гардероб? На мен очевидно - не. Вляво от цялата тая бумащина е вторият гардероб, който "уж деля" с брат си, но в него повечето неща са мои, а на вратата обикновено виси училищната ми униформа.

Идва ред и на мястото от което се раждат всичките ми мъдри мисли в този благ, всичките ми зловещи тегления на снимки на хмм.. някои хора и като цяло това място, без което, за съжаление, не мога /+ снимка на графичния ми таблет/:
Бюрото ми НИКОГА не е така подредено. По него обикновено се валят разни смачкани листи, надраскани опити за "рисуване" и разбира се нелегално изтеглените отговори на домашното ми по немски. Трябваше да приведа във вид "мястото си за учене" и махнах половината боклуци, но въпреки това нямаше особена разлика...
На бюрото ми стоят няколко тетрадки, които не съм отваряла от цяла вечност, огромните речници, които ако метна по класната ще я убия и множество маркери, химикали и моливи.
Ура! Биология на немски!

След бюрото е шкафчето в което са дрехите на брат ми /значително по-малко от моите.../ върху което аз /че кой друг/ съм натрупала още неща. Най-често използвам този шкаф да си лакирам ноктите върху него, понеже е на идеалната височина, когато седна на леглото си. На него можете да видите пресата ми за коса, три от кутиите ми за бижута /пълни със всичко друго, но не и с бижута/ лакочистител и любимият ми лак за нокти - неоново зеленият на flomar.

 Следва леглото ми, което оправих специално за фотосесията. Чувствайте се специални.
На него са най-гушкавите неща които притежавам. Патрик звездата /мерси Радинче Хероинче/, грозното прасе от cba /мерси Марийче/, плюшеното ми еленче /мерси Милинче/, възглавница във формата на "М" /мерси лельо/ и мишката ми от Европа Парк, която ми е толкова сантиментална и любима..
Над тях виси корковата ми дъска покрита с плакати и нещица от всичките ми fandom-и. На нея има Дисни, Хобит, Linkin Park, Green Day, Игрите на глада, Вината в нашите звезди, Андрю Скот, Том Хидълстън и изобщо по малко от всичко, което ми харесва :3
Над леглото ми има голям рафт. На него е малка, повтарям МАЛКА, част от книгите ми, както и всички неща, които искам да се виждат като Коледната крава, ключодържателят ми от Австрия..


Рамката ми със снимки от Радостина и Илина /семейството/...
"Къщата" на Билбо, Билбо и Леголас....
Кутията със бележки, на които пиша неща които са ми се случили през 2015 и ключодържателят на Игрите на глада.

Най-новите ми книги са струпани тук, както и част от старите, които препрочетох скоро...



Леглото на брат ми е почти до моето, но реших да не го снимам и да го запазя като част от неговото лично пространство.

Гледката от прозореца ми е не е особено зашеметяваща...

Стаята ни е доста малка, а и аз пропуснах някои неща, защото какво интересно има в чекмедежето ми с чорапи или кутията със зарядни и разклонители?
Надявам се да ви е било интересно и съжалявам за дългия пост..
С много любов и лепило, Марина







0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Marina's little things Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review