четвъртък, 27 август 2015 г.

Определено съм зает човек...

Публикувано от Marina The Elf в 5:06
... и затова все по-рядко пиша в този блог.
Не съм си и представяла че работата по 2 арт конкурса и нов филмов проект може да ме срине до такава степен че да ме мързи да гледам..
Не съм отваряла скицника си от седмици и не съм рисувала нищо в него, единствените дигитални рисунки за които имам време са страниците от комикса ми, които трябва да изпратя до 1ви септември на КОМИКСЕР...
Вторият конкурс с който се заех е конкурсът на doodlers anonymous за стенен часовник, в който часовникът ми има 20 харесвания и се нуждае от още за да има шанс да спечели. Затовааа.. скъпи читатели ако имате желание да се регистрирате в doodlers anonymous и да гласувате за моят часовник ще съм ви безкрайно благодарна.Това е въпросното творение.
Относно филмовия проект, е, отново ще ходя на тренировъчен лагер /HELLL YEAAAAH/ и реших да направя кратко филмче за уникалните преживявания, които имаме от тези лагери.

Очаквайте много нови арт неща, защото направих 10000000 дигитални рисунки и скици и ще ви ги покажа съвсем скоро!

Този пост беше просто малък ъпдейт и начин да ви информирам че не съм изчезнала!
Просто..съм заета.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Marina's little things Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review