понеделник, 9 февруари 2015 г.

Сини косми

Публикувано от Marina The Elf в 11:56

Понякога ме обземат необясними мании. Примерно манията по неоново зелен лак за нокти, манията по филми с Paul Dano и най-новата, манията ми по коси в нестандартен цвят.
Ей така, изведнъж реших, че трябва да си боядисам част от косата в синьо ('coral blue' от 'На тъмно', ако се интересувате). Обикновено маниите ми отминават бързо, но тази се зядържа доста дълго време и накрая даде и резултат.
Обаче не такъв, какъвто исках, и все пак страхотен.Половината ми коса по-скоро се зеленее, но е и симпатично синкава (както обичам да казвам - синьо-зелена-неизяснена). Хората ме гледат странно (не че не е нещо нормално) и ми е много много готино.
Причината този пост да е така хаотичен и неопределен е че съм толкова доволна от косата си, че не ми стигат думите да я опиша. След около месец ще я правя розова.
Ето ви тази снимка
Ай отивам си с мир :3

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Marina's little things Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review