сряда, 22 октомври 2014 г.

Рада ме кара де се катеря.

Публикувано от Marina The Elf в 6:51

Дръжте се да не паднете! (Падна XDDDDD) Марина атлетичната сланина се катери. Шок!
Факт е че не съм от най-.... абе в нищо не съм най..
И определено не съм спортна натура.  А Рада, която вече е на 15, дърта баба, тцтцтц, реши че е мъдро да празнува рожден ден в залата за катерене. Шок! /отново/
Въпреки подозренията ми че няма да направя нищо и ще си вися на "гащичките", се оказа че не съм ЧААААК толкова зле /като изключим момента в който нямам представа къде да стъпя/ и цялото това нещо с катеренето е толкова зарибяващо...
А още по дебилско е когато Радина реши да дърпа коментари от типа на "Марче усещам как ще умреш" и "мамка му, *****". Загубихме бройката на псувните , но пък сме сигурни че са повече от 20 защото празнувахме юбилей.
А Рада се катери като нинджа-маймуна-паяк-пораснал хобит. Много е добра тая Рада бе.
Не останахме и без мъдри изцепки от типа на "хвърлям кварц" /магнезий/ и "зад стената държим труповете".
Уникално местенце е залата на Рада. Честит и рожсен ден /отново/!!! Ще и се натресем някой път пак.. обещаваме.. ♡♡
А сега се насладете на най-красивите момичета в Първа езикова гимназия..

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Marina's little things Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review