събота, 14 март 2015 г.

Долна чалгарка..

Публикувано от Marina The Elf в 4:58

..или 'в какво се превръщам'..
Хора
Хора ПОМОЩ
То не беше Галин, не беше Кристиана, Ани Хоанг, Фики..
Ситуацията става тревожна. Моментите в които умирам от скука ме провалят от чисто морална гледна точка и се отдавам психически и физически на Планета Пайнер.
Но пък слушали ли сте Галин? Ама под Галин разбирайте ЦЕЛИЯ МУ РЕПЕРТУАР..
Вече харесвам достатачно чалга песни, че да мога да си направя класация :х

1. Галин ft Джена - С мене да вървиш
2. Кристиана - Диги Дай Дай
3. Галин - Колко много
4. Кристиана ft Фики - Мой докрай
5. Галин - Сменям ти адреса
6. Галин - Все напред
7. Галин - Само за минута
8. Ани Хоанг - Благодаря ти
9. Галин, Ани Хоанг и Кристиана - Между нас

Хора помощ, откачам ли какво ми става нз
Помощ, някой да има хапчета срещу чалгарство? Двойна доза ми трябва + нов албум на Linkin Park и баничка.
Баничките оправят всичко.
И някои хора и те, ама имена няма да споменавам.
Ама така е като съм зловеща-откачена-обсесивна..
Както и да е, отдайте се на Галин.
Ай, чао ви.

P.s. разруших и живота на Илина с Галин, защото съм част от Галиминатите.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Marina's little things Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review