четвъртък, 22 януари 2015 г.

Баница, Johnlock и Галин

Публикувано от Marina The Elf в 10:45

Много време мина и замина
И ето пак бърз обобщаващ пост за /почти/ всичко интересно случило се скоро.

Като начало ще ви задам един специфичен въпрос - случвало ли ви се е да не харесвате определен стил музика, но да се вманиачите по една определена песен?
Галин. Галин - "Все напред" е точен пример за 'wtf'-синдрома. Защото сред песните на Linkin Park, Rammstein, Mindless Self Indulgence и Green Day се е наместил и Галин с неговата удувктелно приятна и мелодична песен. Текстът ми е симпатичен а Галинчо е хубавец..

Били ли сте някога обладани от двойка гейове? Johnlock, oh Johnlock. Всъщност Шерлок и Джон изобщо не са гвйове ама това не пречи на цял tumblr да ги шипва...
Напоследък ме прихващат караконджулите и буквално се обсебих от johnlock под каквато и да е форма. Изгорете ме на клада ако щете НО не мога да издържа да не кача johnlock fan-art...

Баница. Баница и кръшове. Кръшове ядящи баница. Викторина. Боже какви простотии дрънкам.. Така де, имах най-невероятния план за запознанство с кръша ми от училище. Нищо не можеше да се обърка, right? •Г•Р•И•П•Н•А•В•А•К•А•Н•Ц•И•Я•. Прецака ми се срядата..прецака ми се запознанството..прецака се всичко.
Ще кажете.. има и друга сряда.. НЕ НЯМА. Имаме нова програма, ново разписание на часовете и кой знае дали вече накога ще се засечем в автобуса.. *подсмрък хлип хлип*
Яде ми се баница.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Marina's little things Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review