вторник, 24 март 2015 г.

Правителствена тайна...

Публикувано от Marina The Elf в 6:38

...е следната информация:
Здраво съм се заела с първата си що годе качествена режисьорска проява.
Не знам дали ви е известно, но в Първа езикова хората всъщност се стараят да впечатлят останалите и по този повод ще се състои ден на 'отворените врати'.
Идеята е всички кръжоци, спортни отбори, клубове и хорът на гимназията да представят своята дейност през годината.
Разбира се класовете могат да се включат също, със съвместни проекти.
В един от часовете по немски стана въпрос за идеята на 8ми клас да снимат "филмче" за въпросния ден.
НЯКОЙ ФИЛМ ЛИ КАЗА?!?!
Разбира се, че ако не аз, то кой друг, ще изяви желание да сътвори нещо в сферата на филмовото изкуство + анимацията.
Не че искам да съм гадна кучка (с извинение), но ще ми се да се представя с по-високо ниво от 8ми клас..
Идеята по която аз + ентусиазираните ми приятелки работим е ''филм'' на немски на тема Freundschaft (приятелство). Ох, каква сладка банална темичка..
Сценарият ми е готов, трябва да се проведат някои преговори с определени хора (молби да се включат), да се разпределят ролите и снимките започват. Естествено не успях да се въздържа и от споделяне на сакатите ми аниматорски умения и сега нося отговорност и за куп кратички семпли анимацийки, за които обаче ми трябват по 100 рисувани кадъра...
Сега ще ви отправя молба, с която можете да си извоювате почетно място в надписите след филма в мястото за специални благодарности. (Като Марчева, браво Марчева!!)
И така, всеки, който смята че знае подходяща background музика за веселяшки клип МОЛЯ да сподели с моята особа в коментарите. Също, ако някой е горд притежател на тениска с Галин или Джена, да пише.
Предварително благодаря, пожелайте ми феноменален дебют!
Аре, мир!

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Marina's little things Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review